
FÖR LÖNEBYRÅER
Jobba smartare
med Payap Partner
Payap Partner är framtaget med byråer i fokus. Du växlar snabbt mellan olika företag, kommunicerar enkelt med dina kunder och får en total överblick över aktuellt arbetsflöde.
Erbjud
förstklassig support
I Payap svarar du snabbt och enkelt på dina kunders frågor. Du ser direkt i systemet från vilket företag frågan kommer, och vilken post det gäller.


Mer insikt, färre frågor
I vår plattform ser varje anställd, direkt vid inrapportering, hur eventuell frånvaro eller ledighet kommer att påverkar deras lön. Det minskar antalet frågor och gör det lättare för de anställda att planera sin ekonomi.
Få mer gjort på kortare tid
Jobba mer effektivt med automatiserade beräkningar. Inga manuella uträkningar, inga fel. Löner, saldon och korrigeringar beräknas automatiskt.


Bättre samarbeten
Du och dina kunder får tillgång till samma gränssnitt så att ni slipper skicka rapporter och specifikationer mellan varandra. Allt görs i samma plattform.
Flexibla attestflöden
Sätt upp egna attestflöden med din kund. Ska den anställde få attestera sin egen lön? Eller enbart ekonomichefen? Flödet anpassas efter vad som passar er bäst.
Inga stoppklossar
I Payap har varje anställd sin egen löneperiod. Det gör att du inte är beroende av att alla löner är 100% färdiga för att komma vidare i din löneprocess.
Nulägesrapport och överblick
Med Payaps dashboard får du full överblick över alla dina kunder och vad status är just nu. Du kan se hur mycket tid du spenderat på respektive konto och du blir notifierad när det finns nya uppgifter att utföra.


Egen utveckling
Du kan alltid kan vara trygg med att du har en modern produkt som löpande anpassar sig till ny teknik och nya behov.

SaaS-baserad molnlösning
Jobba från vilken enhet och plats du vill. Du loggar enkelt in i vårt användarvänliga gränssnitt och får direkt tillgång till alla funktioner.

GDPR från början
Payaps löneprogram är byggt från grunden för att hantera personuppgifter i enlighet med GDPR.